Profil na družbenih omrežjih olajša prodajo, ne glede na to kaj prodajamo –
produkte ali storitve. Hkrati pa je tudi odličen način grajenja blagovne znamke in povezovanje z uporabniki.
Na podlagi naše idealne stanke izberemo družabna omežja kje se bomo pojavjali in gradili našo blagovno znamko.
Glede na našo storitveno dejavnost so najboljša družabna omrežja: Facebook, Instagram, Tik Tok in Youtube.
Facebook
Kljub množičnemu porastu družbenih omrežij v zadnjih nekaj letih, Facebook vztrajno ohranja vodilni položaj v številu uporabnikov in tako ostaja eno najmočnejših orodij za povezovanje blagovnih znamk s svojo ciljno publiko.
Da bi z uporabo Facebooka pridobili kvalitetno interakcijo (angl. engagement), je najbolj učinkovita taktika objavljanje privlačnih vizualnih vsebin, optimiziranje časovne razporeditve objav ter javljanje v živo.
Slaba stran Facebooka je, da je zadnja leta težko doseči novo občinstvo, saj imajo objave omejen doseg. Zato se je potrebno objav lotiti strateško in konsistentno.
Instagram
Pri Instagramu niso pomembne številke, ampak kvalitetni sledilci. Instagram sledilci so znani tudi kot kvalitetni kupci.
S kombinacijo oglaševanja, uporabo pravih hashtagov in targetiranjem idealne stranke je Instagram prava izbira za vse, ki se s svojo znamko predstavljajo predvsem z vizualnimi elementi. Prva stvar, ki jo uporabnik vidi ob obisku profila, so namreč objavljene fotografije. V zadnjih dveh letih pa prihaja do spremembe – vse več je pomembna uporabna, izobraževalna vsebina in ne več samo lepe fotografije.
Poleg tega je Instagram prava odločitev za tiste, ki želijo svojim sledilcem dostaviti relevantne zgodbe v času, ko se zgodijo. Instagram story-ji so odlični za večanje vključenosti, ustvarjanje prepoznavnosti ter preusmerjanje sledilcev na spletno stran.
Za uspešno pridobivanje idealnih strank je potrebna strategija in konsistetnost pri objavah.
Youtube
Kje najhitreje dobimo odgovore na naša vprašanja? Kako narediti kodre? Kako nalakirati nohte?
Prednosti naših storitev z lahkoto pokažemo preko video vsebin, s tem si
povečujemo zaupanje stank in pridobivanje novih strank.
Tudi pri Youtube objavah je pomembna konsistenstnost.
Pri Instagramu in Facebooku je pomembno dnevno objavljanje, s tem ko je na Youtubu dovolj tedensko objavljanje (je pa res, da vzame video objava več časa za obdelavo, izdelavo naslovnice, opis, …). Vendar na koncu, ne glede na kateri platformi objavljamo, lahko računamo, da nam udeležba na družabnih omrežjih vzame približno 6 ur tedensko.
TikTok
Gre za najhitrejše rastočo družabno omrežje. Če je naša idealna stranka mlajša od 25let, potem je TikTok pravo omrežje za naše objave. 40% TikTokovih uporabnikov je namreč starih med 16 in 24.
Aplikacija TikTok je platforma, v sklopu katere je uporabnikom omogočeno nalaganje krajših videoposnetkov v dolžini 15 ali 60 sekund, ki se po končanem predvajanju pričnejo ponovno vrteti in tako trajajo v nedogled. Največkrat gre za zabavne in izobraževalne vsebine.
Začetek leta je čas, za pripravo marketinške strategije. Prvi korak je, razčlenitev idealne stranke. Šele ko vemo, kdo je naša idealna stranka, potem lahko izberemo družabno omrežje na katerem bomo gradili blagovno znamko. In šele na podlagi naše idealne stranke lahko določimo strateško vsebino objav.
Torej prvi korak je, da odgovorimo na naslednja vprašanja:
- OSEBNI PODATKI: spol, starost, kraj bivanja, višina dohodka, samska,
pročena, otroci, … - HOBIJI: njena najljubša knjiga, revija, serija, film, … kakšno glasbo posluša,
kje nakupuje, njena najljubša restavracija, šport,… - Kaj so njeni STRAHOVI, FRUSTRACIJE. Česa se boji, česa ne želi, kaj bi
rada spremenila, kaj bi rada ohranila, … - Najdi GLOBLJI pomen, pri čem tvoja storitev pomaga stranki. (Stranka si ne želi zgolj to, da ima lepo kožo, ampak si želi lepo kožo, da izgleda mlajša.
Zakaj si želi izgledati mlajša? V raziskavah najdemo globlji odgovor na to vprašanje.)
Naša idealna stranka naj ima ime in njen opis naj nam bo vedno pred očmi, ko podajamo vsebino na družabna omrežja.
NALOGA TEDNA: Razmisli in napiši kdo je tvoja idealna stranka, poimenuj jo, napiši zakaj si želi tvojih storitev, zakaj jih potrebuje, kaj ima od lepih nohtov in podaljšanih trepalnic, katero bolečino ji rešuješ….
NASLEDNJO SREDO: Se bomo poglobile v Instagram. Katere objave so primerne, dala ti bom nekaj primerov scenarijev za objave, čemu so namenjeni različni formati – story, feed, DM, Live, Video…
Skupaj spilimo prihodnost.
Nina I. Hribar
p.s. Če želiš pospešiti svoj biznis in pridobiti več strank, potem te vabim na delavnico https://www.ninaihribar.si/izdelek/pospesi-svoj-posel-strateska-marketinska-delavnica/